Těšíme se na vás na jaře. Objednávky budeme odesílat na jaře. Venkovní rostliny začneme expedovat během března, balkonové rostliny a letničky během dubna.

Ptáte se

Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější otázky, které vás zajímají

Jak zásilky balíte?

Rostliny balíme s maximální péčí tak, aby bezpečně vydržely cestu k Vám. Drobnější do plastových blistrů, ty větší potom do papírové výplně. Plastové blisty jsou plně vyrobeny z recyklovaného materiálu a dají se opět recyklovat. 


Jakou dopravou zasíláte?

Spolupracujeme s přepravcem PPL. Zásilku Vám odešleme domů, do práce, nebo na výdejní místo PPL ParcelShop. V blízké budoucnosti plánujeme rozšíření dopravců,

Kolik stojí doprava?

Dopravné a balné stojí 159,-. U objednávek v hodnotě nad 2.500 Kč je doprava zdarma.

Mohu si objednávku vyzvednout osobně?

Naše zázemí v tuto chvíli bohužel není uzpůsobeno pro osobní odběr. V budoucnu však nabídneme i tuto možnost.


Kdy bude zboží skladem?

Rostliny naskladňujeme průběžně z partnerských školek okrasných rostlin. Obecně lze říci, že s expedicí keřů a trvalek začínáme v druhé polovině března, dle počasí. Balkonové rostliny začneme odesílat v dubnu a sadbu zeleniny v dubnu a květnu.

Podzimní expedice je ukončena dle počasí v druhé polovině listopadu.

U produktů si můžete nastavit "hlídacího psa" pod ikonou HLÍDAT.

Odkud rostliny pocházejí?

Pokud to nabídka školek dovolí, preferujeme české pěstitele. Chybějící rostliny doplňujeme od zahraničních dodavatelů. Většina našeho sortimentu je však z České republiky.


V jaké kvalitě posíláte rostliny?

Spolupracujeme převážně se školkami, které pěstují rostliny v přirozených podmínkách, tedy na venkovních plochách a nerychlené. Rostliny které odesíláme svým vzhledem vždy odpovídají aktuálnímu ročnímu období.

Pokud při expedici zjistíme, že některá z rostlin neodpovídá našim měřítkům, raději ji ze zásilky vyřadíme a je-li to jen trochu možné, snažíme se ji nahradit adekvátní alternativou.


Co když se zásilka poškodí?

Přestože se snažíme zásilky balit tak, abychom poškození předcházeli, občas se taková věc bohužel stane. Pokud Vám rostliny přijdou poškozené, stačí je vyfotit a zaslat emailem na adresu zakaznici@plantarius.cz spolu s Vašimi kontakty a číslem objednávky. Celou nepříjemnost spolu rychle vyřešíme k Vaší spokojenosti.


Jak zjistím stav objednávky?

Po přihlášení do zákaznické sekce uvidíte historii svých objednávek a stav, ve kterém se nachází. Pokud Vás zajímá přesnější údaj ohledně expedice objednávky, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu e-mailem na adrese zakaznici@plantarius.cz


Mohu zakoupené rostliny vrátit?

Samozřejmě. Pokud se zásilkou nejste z jakéhokoli důvodu spokojeni, je možné nepoškozené rostliny zaslat zpět spolu s vyplněným formulářem Odstoupení od smlouvy na adresu Plantarius, s.r.o., Zagarolská 163, hala B62, 277 51 Nelahozeves.


Za jak dlouho mi rostliny přijdou?

Rostliny se snažíme odesílat co nejdříve a zásilku většinou obdržíte během několika dní. Je však možné, že v jarní špičce se fronta objednávek k expedici zvětší a doba odeslání o něco prodlouží. Průběžně se snažíme komunikovat, aby byl zákazník vždy informován.


Zasíláte i na Slovensko?

Ano, objednávat na Slovensko je možné.